Am observat o tendinta in ultimul timp in ceea ce priveste livrarile defectuoase, o tendinta ce nu ne-a ocolit, si vrem prin aceasta postare sa subliniem cateva lucruri.
1. Toate comenzile plasate dupa 14.12.2018 au inceput a fi procesate de noi incepand cu 7.01.2019; asta inseamna ca am inceput sa va contactam fie prin e-mail, fie la telefon, iar celor ce nu au confirmat intr-un termen rezonabil de 5 zile, din pacate le-am anulat comanda.
2. Nu toate comenzile pe care le-am trimis inainte de 14.12.2018 au ajuns, din pacate. Stim si noi la randul nostru cum e sa nu primesti o comanda la timp si de aceea am facut presiuni asupra firmei de curierat (FAN) pentru a scoate la livrare produsele. Cateodata a functionat, cateodata nu.
3. Vom rambursa orice comanda ce nu a ajuns la dvs., fara discutii, si acest lucru nu are legatura cu aceasta perioada. Ne-am luat un angajament fata de voi si il vom respecta.
4. Exista zone in tara, cum ar fi Cluj, Timisoara, Constanta, Sibiu, Iasi, unde firma de curierat cu care colaboram are un randament foarte scazut, fie din lipsa de personal, fie din alte motive, independente de noi; nu incercam sa cautam scuze pentru o livrare defectuoasa, ci vrem doar sa gasim solutii pentru a nu mai intampina astfel de probleme.
5. Avand in vedere punctul 4, am incheiat un parteneriat si cu GLS, pentru a avea o alternativa la actualele servicii de curierat.
In incheiere vrem sa va multumim pentru rabdarea de care dati dovada atunci cand un produs mai intarzie si sa va asiguram ca facem tot ce tine noi, intotdeauna, pentru a va raspunde la intrebari. Chiar daca nu va raspundem instant la un mesaj/mail/telefon, fiti siguri ca veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Weekend frumos,
echipa #ELAN